Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Andreea Raicu: În liceu, colegii îmi spuneau „Buze, buze”

ste considerată una dintre cele mai sexy femei din România şi a trăit o idilă cu Cristi Chivu. Acum îşi împarte viaţa cu un alt nume cunoscut, de data aceasta din showbiz, Tudor Chirilă. Andreea Raicu este o divă în toată regula, admirată şi dorită de o bună parte a populaţiei masculine din România. Dar nu a fost mereu aşa. Liceanca Raicu era o adolescentă complexată. În principal, de buze şi de nume. Dacă adăugăm şi picioarele, intens criticate de colegi, înţelegem că existenţa elevei nu a fost deloc confortabilă.

„În timpul orei de istorie, stăteam în prima bancă
iar profesoara mi-a spus: «Nu-ţi mai umezi, dragă, buzele, că ţi se fac cât toată faţa»”, povesteşte Andreea pentru Ring. Urmarea: „Nu mai suportam să-mi spună toţi «buzărin», «buzata», «buze, buze»”. De aceea, se gândea chiar să şi le micşoreze. Dar nu a făcut-o, iar acum nu are ce să regrete.

Subţirimea picioarelor o masca purtând două perechi de pantaloni, chiar dacă nici măcar aşa nu scăpa complet de ironii. Numele însă nu putea să îl „îmbrace” în nimic, deşi şi-ar fi dorit să o cheme Popescu sau Ionescu. Iar pentru căsătoria cu deţinătorul unui nume comun era prea tânără. Aşa că a suferit în tăcere, visând că acel Raicu va dispărea, schimbat legal
, când va deveni majoră.

Anii de liceu au rămas în urmă. Acum, Andreea este apreciată pentru felul cum arată, iar numele i-a devenit cunoscut în toată ţara. Se pare că şi pe plan sentimental stă bine, în ciuda speculaţiilor şi chiar dacă nu a făcut pasul spre altar. Cine ştie însă ce surpriză ne pregăteşte fostul model. Oare să se fi lăsat de fumat, după 14 ani, doar aşa, că i-a venit brusc ideea, sau o fi la mijloc altceva? Or, cele mai răspândite epidemii în lumea vedetelor sunt nunţile şi botezurile...

Blog Archive

Scoruri Fotbal In Direct: Andreea Raicu: În liceu, colegii îmi spuneau „Buze, buze”
Scoruri Fotbal In Direct: Andreea Raicu: În liceu, colegii îmi spuneau „Buze, buze”
Scoruri Fotbal In Direct: Andreea Raicu: În liceu, colegii îmi spuneau „Buze, buze”
Scoruri Fotbal In Direct: Andreea Raicu: În liceu, colegii îmi spuneau „Buze, buze”