Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Jennifer Lopez: Nu voi mai avea copii

Multe vedete după ce au născut vor să mai repete experienţa. Există însă şi excepţii, iar Jennifer Lopez este cel mai bun exemplu. După ce a adus pe lume pe gemenii Max şi Emme, diva crede că nu mai are nevoie de alţi copii
în viaţa ei.

„E prima dată
când am să fiu puţin egoistă. Nu ştiu dacă voi mai avea copii din nou şi vreau să fie o experienţă frumoasă. Nu vreau să fie o tragedie. Vreau să zâmbesc în fiecare zi”, a declarat vedeta.

Prevăzătoare şi convinsă că nu o să mai devină mamă, vedeta de origine portoricană i-a dăruit soţului Marc Anthony un album cu fotografii realizate când era însărcinată, cu două săptămâni înainte de a naşte. „Spuneam: «Cum am să trec peste momentul ăsta din viaţa mea?» M-am simţit ca o femeie adevărată. Marc era ca într-un vis. I-a plăcut la nebunie”, a dezvăluit starul.

Până se va hotărî dacă va renunţa la noua modă de la Hollywood, de a face cât mai mulţi urmaşi, interpreta va participa la primul ei triatlon, pe data de 14 septembrie, în Malibu. Evenimentul are menirea de a ajuta Spitalul de copii din Los Angeles. „Mă simt minunat. Am mai multă energie
. Sunt mândră de mine”, a mărturisit Lopez.

Poate se va răzgândi însă în privinţa maternităţii. Nu de alta, dar meseria de mămică nu se compară cu nimic! Nici măcar cu strălucitorul Hollywood!

Blog Archive

Scoruri Fotbal In Direct: Jennifer Lopez: Nu voi mai avea copii
Scoruri Fotbal In Direct: Jennifer Lopez: Nu voi mai avea copii
Scoruri Fotbal In Direct: Jennifer Lopez: Nu voi mai avea copii
Scoruri Fotbal In Direct: Jennifer Lopez: Nu voi mai avea copii