Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

'Casnicia are si momente grele'

tre doua intalniri de afaceri, Raluca Sandu a acceptat sa stea de vorba cu Libertatea. La 28 de ani, arata infloritor, bronzata si plina de planuri. 'Fac ce mi-am dorit dintotdeauna', spune ea. In ce priveste casnicia ei cu Todd Medina, e retinuta. 'S-a facut prea mare
caz deja'. Dar, in ciuda telefoanelor ce suna aproape incontinuu, fosta jucatoare de tenis si-a deschis, fie si un pic, sufletul.
Libertatea: Parca ai intinerit, Raluca. Desi, oricum, esti tanara, la 28 de ani...
Raluca Sandu: (rade) Mi s-a mai spus. Cred ca e de la agitatia in care traiesc. Dar o agitatie frumoasa, a afacerilor, a planurilor pe care incerc sa le concretizez.
Organizezi alaturi de Todd, sotul tau, galele de MMA (Arte Martiale Mixte). Altceva?
Da, urmatoarea e pe 31 octombrie, in Cluj, iar ultima din prima 'transa' de gale este pe 26 ianuarie, anul viitor, in Bucuresti. De cateva luni am si o firma
de organizare de evenimente, Anomis Intl. Si sunt aproape gata sa deschid si o agentie de turism. In plus
, sunt in tratative cu postul GSP TV pentru realizarea a doua emisiuni, 'Regula Jocului' si '15 minute de glorie'. Iar anul viitor vreau sa organizez un turneu-challenger de tenis de camp, pentru fete, in Mamaia, cu premii de 75.000 de euro
. Ar fi singurul din Romania de acest fel.
Totul pare grozav. Doar in casnicia cu Todd parca ar fi probleme...
(devine serioasa) Orice casnicie are si momente mai grele. Dar nu cred ca e nevoie sa mai dau amanunte despre un subiect pe care, oricum, multe ziare l-au speculat fara sa stie sau fara sa le intereseze adevarul. S-a facut prea mare caz, deja....
Au fost niste poze, totusi...
Stiu. Si a fost si vina mea, poate. Dar nu mi-am dat seama sau uitasem cum e sa fii vanat de fotografi oriunde. Daca s-ar fi marit insa cadrul in acea poza cu deja faimosul sarut al meu cu Nicola (n.r. - iubitul Ginei Pistol), s-ar fi vazut ca acolo, pe plaja, eram un grup de 8-9 amici, inclusiv prietena lui Nicola. A fost un instantaneu de o secunda, un sarut de 'la revedere', transformat in ziare intr-o telenovela. Dar, sa fie clar, nu am nici un amant!
Oricum, s-a scris ca nu te mai intorci in SUA, la sot...
Eu n-am spus niciodata asta, dar, fireste, ce conteaza ce spun eu? (rade ironic) Am zis ce iti spun si tie: am multe afaceri si proiecte aici, acum. In America e aproape imposibil sa mai dezvolti in ziua de azi o afacere, din cauza recesiunii economice. Dar voi ajunge cu siguranta si in SUA, pana la sfarsitul anului. Mai ales ca mi-e dor si de Tanner (fiul lui Todd Medina - n.r.), chiar daca vorbim aproape zilnic pe internet.

Blog Archive

Scoruri Fotbal In Direct: 'Casnicia are si momente grele'
Scoruri Fotbal In Direct: 'Casnicia are si momente grele'
Scoruri Fotbal In Direct: 'Casnicia are si momente grele'
Scoruri Fotbal In Direct: 'Casnicia are si momente grele'