Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Cristi Chivu se teme!

Capitanul spune ca îi e frica sa mai joace în Italia dupa incidentele care au avut loc în Catania

Cristi Chivu s-a antrenat aseara separat de restul grupului selectionat de Victor Piturca dupa ce a suferit o contractura la piciorul stâng în semifinala Cupei Italiei, câstigata de AS Roma în detrimentul lui
AC Milan.

Chivu a parasit terenul la primul antrenament al nationalei din acest an dupa doar un sfert de ora. “Am avut o mica problema dupa partida cu Milan si nu vreau sa risc nimic. Am respectat programul început în Italia, însa de mâine ma voi antrena cu echipa”, a explicat liderul primei reprezentative, care nu regreta ca va întâlni Moldova în locul campioanei mondiale. “Nu sunt dezamagit decât pentru ceea ce s-a întâmplat în Catania. Sper sa nu asteptam si noi sa moara cineva pentru a face într-adevar ceva prin care sa stopam aceste acte huliganice. Am inhalat si eu gaze
lacrimogene, însa acum, dupa ce am vazut prin ce necazuri au trecut fotbalistii de la Catania si Palermo, mi-e teama cu adevarat!”, a marturisit Chivu, condamnând evenimentele care au stat la baza amânarii amicalului cu Italia. “Era important sa jucam cu italienii, însa la nationala e important sa vii, si nu sa te gândesti la numele adversarului”, a spus ex-resiteanul, care e convins ca vom mai avea ocazia de a întâlni o echipa de talia “squadrei azzurra”.

Blog Archive

Scoruri Fotbal In Direct: Cristi Chivu se teme!
Scoruri Fotbal In Direct: Cristi Chivu se teme!
Scoruri Fotbal In Direct: Cristi Chivu se teme!
Scoruri Fotbal In Direct: Cristi Chivu se teme!